Otrkiven do sada najdalji objekt - GRB090423
Utorak, 21 Srpanj 2009
grb090423_sm.jpgTeleskop SWIFT u orbiti otkrio je snažan signal u gama području u dalekom svemiru. Mjerenjem je ustanovljeno da je to objekt s do sada največim crvenim pomakom, dakle do sada otkriven najudaljeniji objekt.

Zašto volimo astronomiju?
Utorak, 14 Srpanj 2009
nebo_na_lastovu.jpgPrelijepo nebo nad Lastovom kako ga je uhvatio Saša Kosanović ove zime. Koliko od nas može uživati u tim ljepotama i maštat? A kad znamo da je upravo mašta temelj kreativnosti, pitanje je da li je polagano gubimo? Više od tih ljepota.

Hrvatska meteorska mreža - izvješće
Utorak, 30 Lipanj 2009
meteors.jpgHrvatska meteorska mreža je jedan od rijetkih zajedničkih projekata hrvatskih astronoma. Aktivnost je impresivna što potvrđuje i izvješće .

Noć pod zvijezdama na „Ruđeru“, 2.7.2009
Petak, 26 Lipanj 2009
thumb_noc-rudjer.jpgInstitut Ruđer Bošković i Hrvatsko astronomsko društvo pozivaju Vas na Noć pod zvijezdama na 'Ruđeru' koja će se održati u četvrtak, 2. srpnja 2009. godine s početkom u 22 sata na Institutu Ruđer Bošković, Bijenička cesta 54, Zagreb. Promatranje noćnog neba organizira se u sklopu obilježavanja Međunarodne godine astronomije te u susret proslavi 60. godišnjice Instituta Ruđer Bošković.
Opširnije...

Korak u traženju života na extrasolarnim planetima
Petak, 26 Lipanj 2009
reflmoon.jpgBarem na jednom planetu u svemiru postoji život, na Zemlji. Kako se to iz velike udaljenosti gledajući Zemlju može ustanoviti? Spektroskopijom. Spektar Zemlje je izmjeren promatrajući Mjesec za njegove pomrčine.

«« Početak « Prethodna 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Sljedeća » Kraj »»