Nekoliko zanimljivih članaka
Subota, 24 Siječanj 2009
thumb_nature-pic.jpgZa sve one koji vole pročitati nešto iz područja astronomije, ovdje mogu pronaći nekoliko zanimljivih članaka iz Nature i Physics Nature.

pdf Which moon to shoot for?
Planetary scientists have a rare chance to pick the destination for their next big mission. But will it be Titan or Europa? (Special report – Nature, 22.1.2009)

pdf Is there life on Europa?
BOOK REVIEWED - Unmasking Europa: The Search for Life on Jupiter's Ocean Moon

pdf Shocking start for the solar system
In the 1970s, the hypothesis arose that our solar system was formed by a passing shock wave from a supernova, which triggered the collapse of an interstellar cloud into a dense region of gas and dust that further contracted to become the Sun and its orbiting planets…

pdf Signs of dark matter?
Two groups of cosmic-ray observers have reported unexpectedly large fluxes of high-energy electrons and positrons. Those excesses suggest either that there are undiscovered astrophysical sources such as radio-quiet pulsars surprisingly nearby or that the positrons and electrons are annihilation products of WIMPs—weakly interacting dark-matter particles hundreds of times more massive than the proton.

Međunarodna godina astronomije 2009
Srijeda, 21 Siječanj 2009
mga2009-logo.jpg

Međunarodna godina astronomije 2009 je globalni projekt započet od strane Međunarodnog astronomskog saveza (IAU) i UNESCO-a kako bi se pomoglo građanima svijeta u pronalaženju i shvaćanju njihovog mjesta u svemiru, te kako bi se potaknula zelja za istraživanjem tajni svemira. Svi bi trebali shvatiti koliki utjecaj astronomija i ostale fundamentalne znanosti imaju na nas svakodnevni život te kako znanje koje nam znanost donosi može doprinijeti u stvaranju pravedne i miroljubive zajednice.

U Hrvatskoj je uloga nacionalnog organizacijskog središta pripala Hrvatskom astronomskom društvu (HAD).

Stranice nacionalnog središta http://www.astronomija2009.org/

Službene stranice IYA 2009 http://www.astronomy2009.org/

HAD
Ponedjeljak, 09 Kolovoz 2004
Hrvatsko astronomsko društvo je strukovna udruga čiji su ciljevi i zadaci: razvijanje znanstvene, obrazovne i kulturne djelatnosti u području astronomije, astrofizike i srodnih područja znanosti u smislu podsticanja osnovnih znanstvenih istraživanja; razvijanja međunarodne suradnje; pokretanja i provođenja akcija za unapređenje nastave u osnovnim, srednjim , višim i visokim školama u Republici Hrvatskoj; populariziranje rezultata i primjene znanosti.

«« Početak « Prethodna 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Sljedeća » Kraj »»

Obavijesti

Newsletter

Ukoliko ostavite svoje ime i e-mail adresu, sve važne obavijesti o aktivnostima HADa dobivati ćete svaki puta direktno na Vaš e-mail.
(Napomena: Vaši podaci neće biti korišteni u bilo koje druge svrhe osim za ovaj newsletter)